2012. július 23., hétfő

Happy Birthday One Direction! ♥

Első közös képük!

Kedvenc fiúbandák ma betöltötte 2. évét!(:
Először is had mondjam el, mit kaptam tőlük:
Ha kellett megvigasztaltak, ha kellett megsirattak, ha kellett megnevetettek. Mindezt tudtukon kívül. Képesek úgy hangulatváltozást kiváltani az emberből, hogy azt sem tudják róla; létezik. Úgy érzem ez elég nagydolog.
Lehet, hogy másnak csak 5 srác, de nekem ők az életem egyik fontos elemei.
2 év alatt elérték azt, amiről álmodtak és egy hihetetlen csapat lett belőlük. Ők az élő példái annak, hogy hinnünk kell magunkban és az álmainkban, és sikerül amit elakarunk érni!!!

Ez mind csak a töredéke annak, amit érzek, de nem találom a megfelelő szavakat, elmondhatatlan amit nekik köszönhetek!
Thank for everything guys!

Most pedig ti jöttök! Komiba és chatbe várom, hogy ti mit köszönhettek nekik! Csak ügyesen!(;

A képet MINDEN Directioner tegye ki facebookra és twitterre!((: Ha már ott jártok be is követhettek: @CsengePayne 

3 megjegyzés:

  1. Egyszerűen imádom őket*-*
    Nem tudom megfogalmazni mennyire!!!<3<3

    VálaszTörlés
  2. az leirhatatlan hogy mennyire szeretem oket,ahànyszor csak szomoru voltam megnèztem egykèt videojukat ès meghallgattam egy kèt szàmot,ès mintha kicserèltek volna,amikor oket hallgatom/nèzem àlomvilàgban èrzem magam .azt hiszem belèjuk szerettem :) <3

    VálaszTörlés
  3. Én egy élményt nyertem amikor csak meghallom, hogy énekelnek! És igen engem is megtudnak nevettetni, megsiratni és megvígasztalni úgy mint téged! :') És igen erről ők valóban nem tudnak!

    VálaszTörlés